svammel.

Åh! Hittar ingen ork, insperation eller något sånt svammel till att blogga. Vad ska jag ens skriva om? Vad jag gör om dagarna? Det måste vara det tråkigaste att läsa om någonsin. Om det nu inte är någon skit läskig stalker som älskar att läsa om exakt allt jag gör och sitter och är helt sjukt intresserad av allt jag skriver, haha. Huvva. 
 
Idag har jag iallafall haft en mysa-med-sängen-dagen, lika underbart skönt som alltid! Jag har faktiskt redan krypit ner i sängen igen efter att haft varit uppe i drygt en timma, men ska faktiskt upp vid 9 imorgon eftersom att jag ska vara i grytnäs kring 10 för att ta livmoderhalscancer vaccinet, ligger och håller tummar & tår på att det inte gör ont.. Hatar att ta sånna där sprutor som sprutar in något i armarna, dom som slukar upp blod från en är inte farliga över huvudtaget...
 
Ska se glee nu och sen sova, har haft världens sjukaste dröm inatt. Hela japans japaner var ute efter mig! Har aldrig varit så glad i hela mitt liv över att haft vaknat, å herregud..
 
Kastar in en bild på en såndär lite såhär sexyboy ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0