söndag!

Äntligen har mamma & pappa landat i sverige och kommit hem! Fan vad skönt. Har fått mig lite saker också, kan kastar in 2 bilder resten är typ ätbara saker som t.ex godis haha ;-)  Nu sitter jag och äter köttbullar & makkisar, sen ska jag fan gå och lägga mig i sängen igen och bara ta det lugnt. Är helt trött men kunde inte sova längre än till typ just efter nio idag så det är väl dags för en powernap då, haha ;-)
 
Svart adidas tröja, nått liknande som denna typ. Orkade inte ta på mig & fota. 
Vattenpipa! Hihi. Självklart rosa också! Ska nog dock köpa en svart slang istället. Turkiet kan inte alltid matcha sina grejor..  Fick också smaker till och en massa tillbehör, har också hunnit inviga den!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0