söndag

Jahapp.. Då var det söndag igen då! Jag har legat i sängen hela dagen och krigat med min hemska mensvärk som har stört mig hela jävla natten, men det är väl smällen jag får ta när jag varit korkat och skjutit upp den i 5 månader, stupid woman..  Så idag har jag legat i sängen, tyckt synd om mig själv & tryckt choklad! Haha. Nu ska jag ta mig upp från sängen och kasta mig i duschen så jag ser lite mänsklig ut, är väldigt snygg med gårdagens smink utkletat över hela ansiktet, typ. Haha. Nåja, ska kasta mig i duschen och ta en lång och jävligt varm dusch, sen ska jag försöka ta tag i pluggandet. Sista skolveckan innan lovet startar imorgon, fan vad skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0