onsdag!

Yes, dags för att blogga då ja! Denna onsdagen har rullat på bra tycker jag! Morgonen började med vård&omsorg och idag fick vi testa mata varandra och bli matade haha, det är ju sånt man måste lära sig inom programet och var roligt att få börja göra lite prakiskt. Kan inte vänta tills efter jul då vi får börja sticka varandra!:D (tror det var efter jul?)  Iallafall, sen har jag haft engelska och historia prov. Kan ju tillägga att jag har suttit och krigat igenom sida 7-52 inför provet vi hade idag, gissa vad? Jo vi hade 4 FRÅGOR PÅ PROVET?!!? dvs jag har suttit och pluggat över 40 sidor i onödan, ahja nu är det bortgjort iallafall, kan ju haft blivit lite klokare inom historia utav det haha!
 
Efter skolan somnade jag en sväng, vaknade, åt middag, for till ica och skulle köpa en fet choklad och en iskall cola men det slutade med att jag kom ut med nötter & loka, duktig Evve! Sen for jag iväg med familjen och hälsade på Bellas och hennes company, kom hem med en skitsnygg skinnklänning som jag tänkt ha till halloween, men den planen är ju krashad. Någon som vet hur man får mindre bröst på 1-2 veckor typ?! Haha, låter sjukt. Men klänningen dödar dom :(:(
 
Blablabla 10000 rader, onödiga, tråkiga rader. Skit samma! 2 bilder på 2 nya saker :D Ni får ursäkna kvallitén..
 
Mina crazy linser till halloween har kommit! Som ett litet barn på julafton :)
Och ett rött läppstift! (detta köpte jag egentligen i fredags men har glömt att visa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0