onsdag och jag har skit tråkigt

Blev hemma idag också, bajs också. Håller på att gå in i väggen för att jag har så satans tråkigt om dagarna haha. Okej jag har varit hemma igår och nu idag, men det känns som 2 veckor. Har iallafall mamma hemma idag, men då är ju hon typ sjuk så jag ligger instängd i mitt rum så jag inte ska bli sjuk eftersom att jag blir sjuk av minsta lilla typ haha. Kasst immunförsvar.  
 
Men idag ska jag faktiskt vara duktig och göra någon nytta här hemma, okej nej jag ska inte städa. Jag ska göra läxor! Eller jag har inga läxor, har bara 3 uppgifter som jag har gjort nästan färdigt men har slutat göra eftersom att dom blir för jobbiga efter ett tag, så ska fixa till dom lite och sen mejla in dom till mina lärare så är det fixat, ska nog räkna lite matte också så jag slipper tänka på skolan över huvudtaget under hela lovet. Skönt! JAG SKA HA LOV!!  Ok, nu ska jag springa till toan, hejdå. 
 
Btw.. Varför har jag vaknat före fan både idag & igår? Skit onödigt.  Ok, dunka lite spotify nu, hejdå för andra gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0