nytt i garderoben!

Hallå! Tänkte ta mig för att blogga lite nu, har hemsk uppdatering just nu men håller på fixa igång min andra blogg. Men jag vill inte börja blogga där om jag inte får över alla mina gamla inlägg härifrån dit, haha! Någon som kan det?! Hör av er!!! 
 
Idag har jag inte gjort mycket, bara degat och tagit det lugnt. Nyss har jag varit på ica och hämtat ut ännu ett paket till halloween, nu ska jag inte spendera mera pengar på detta.. Har spenderat över 1000 spänn på denna skiten som varar en kväll, haha känns hemskt.. Nåväl, har även fått hem mitt nelly paket idag också så tog mig tid och fotade bilder på det jag shoppade i lördags och blusen jag fick hem från nelly idag + andra paketet!
 
"Oversize" linne - Bikbok
Skjorta - H&M
Oversize t-shirt - Gina tricot,  baksidan
T-shirt - Gina tricot
Blus - Nelly.com
Vampyrtänder - Maskeradkammaren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0