Måndag!

Hallå! Har inte bloggat på hela dagen, men ni vet.. Man brukar inte prioitera bloggen i första hand på en måndag, då är det ju sova direkt efter skolan haha så det har jag gjort!  Nu har jag nyss iallafall käkat fruktsallad och målat naglarna och väntar på att dom ska torka helt så ska jag kasta mig i duschen. Sen ska jag försöka orka ta fram engelska boken och plugga lite, men känns allt för tråkigt. Skit tråkigt!
 
 Imorgon har jag skola som vanligt sen hem en sväng och sen iväg till kalix igen för att fara och äta på china och sen vidare på bio!  Äntligen är taken 2 ute på bio och jag har självklart bokat biljetter för att fara och se imorgon, jag har STORA förväntningar!! Fast det kanske man inte ska ha.. Men ettan vad så sjukt jävla bra så kan man ha nått annat då?;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0