måndag!

Då vare ju det här med att  blogga, skit kul. Eller? Heheee. Ibland kan det faktiskt vara jävligt roligt om man känner sig riktigt sugen på något och har mycket att blogga om och inte bara sitta å skriva igenom sin dag, typ. Men det gör jag nu iallafall..
 
Idag slutade jag 10.40 typ, var jävligt skönt. Åkte hem, åt lunch och tog en 4 tommars powernap. Mer än skönt! Ikväll har jag pluggat, pluggat och pluggat. Ingenting vill fastna i min såkallade hjärna. Less!!  Nu sitter jag ny duschad och fräsh och kollar på tven och tar det lugnt tills det blir dags för sängen igen. Såå skönt att sova.. 
 
Fått tummen ur röven idag och köpt en ännu kortare tungstav, nu hoppas jag på att jag slipper flera sönder bitna tänder. Känns dock sjukt konstigt, känns som att jag inte har något i tungan eftersom att kulorna är så små och staven så kort..

Kommentarer
Postat av: ellen

Superfin blogg! :D

2012-10-16 @ 19:11:13
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0