luleååå, osv

Tjoho! Har nyligt kommit hem från en shopping dag i Luleå med Johanna & hennes syster. Har blivit mig några plagg rikare och pengar fattigare så då är väl allt som det ska! Nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig och sen är det väl bara att sätta igång och fixa sig inför kvällens festligheter. Måste ju fira "lilla halloween" i helgen och stora nästa helg, kan inte vänta.. Haha ;-)
 
Blir ett bildlöst och skittråkigt inlägg, men jag orkar inte blogga är för trött, för hungrig och dusch-nödig. Nu ska jag gå å banka på toa dörren ihopp om att duschen är ledig så jag får hoppa in å duscha! Vi lär inte höras nå mer idag, men imorgon. Då kan jag även kasta in bild på det jag köpt. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0