luleå!

Hallå! Idag blev jag väckt kring nio och blev förfrågad om jag ville komma med till luleå så var bara att stiga upp och kasta sig i duschen och sen fara iväg! Har varit på jakt efter något att ha på mig på halloween och fyndade en klänning för 50;- haha ;-) Sen köpte jag en kofta också eller ah kofta å kofta..  När jag kom hem från luleå deckade jag direkt i min säng tills en halvtimme sen, då steg jag upp & åt middag och nu sitter jag framför tven och tar det lugnt. Nåväl, resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Kastar in en bild på klänningen, fick inte rättvis bild på koftan så sket i det... Haha!
 
50 ;-  Har faktist en likadan fast blommig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0