Lördag!

Helu! Då var lördagen här och jag ska inte göra ett enda piss ikväll. Fan vad skönt! Eller kanske plugga lite men inge alkoholförtärning eller något sådant jobbigt.. Haha! Har iallafall för något tag sen lagat middag, diskat och sånt så nu har jag gått och lagt mig på sängen och ska ta och kolla lite andra avenyn. Det har jag förtjänat nu! Idag har jag fan städat och hängt tvätt, imorgon kommer mamma och pappa hem. Fan vad skönt att slippa göra allting själv haha. 
 
Igår hade jag iallafall en mycket bra kväll med Johanna & Emelie och slutade med att Johanna övernattade så har även varit med henne idag och svamlat på! Nåväl, nu ska jag se några avnitt andra avenyn tills jag hittar lusten till att plugga, och den lusten är långt borta. Men jag måste, jag har 2 prov till veckan. Döööö!
 
Drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0