less 123

Sitter just nu och kollar greys anatomy, eller ah det är reklam och jag passar på att blogga för efter greys ska jag direkt hoppa i sängen. Ikväll har jag inte gjort någonting vettigt alls, jag har försökt få min bok till svenskan utläst men har ca 60 sidor kvar men det hinner jag med att läsa imorgon. Feg som jag är så vågar jag inte läsa mera ikväll eftersom att boken bara blir läskigare å läskigare haha.. Riskerar inte en sömnlös natt...
 
Från det ena till det andra ska jag nu klaga lite, har sjukligt ont i mitt ena öra och i min hals, ena halsmandeln är skitfet och trycker så det gör ont i örat typ.  Jag har just käkat klart mitt penicillin och nu gör hals/öron ondare än någonsin, varför kan inte bara läkarna plocka ut mina halsmandlar? Jävla odugliga läkare i kalix. 
 
Såhär känner jag just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0