jag lever, tyvärr

Kanske dags att blogga nu när det är söndag och man ändå inte har någonting bättre för sig, typ?  Okeeej.  Vad har jag gjort i helgen? Inget speciellt faktiskt. I fredags var jag på skolan en sväng, var duktig och deltog i skoljoggen som var 5 km och överlevde faktiskt senare for jag till luleå en sväng, senare på kvällen kom Johanna och vi såg x-factor och så. Igår tog jag det lugnt hela dagen och kvällen och bara njöt av ledigheten! Idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, ska ta fram historia boken senare och plugga som en dåre i den eftersom att jag har prov på onsdag.  Kanske far en sväng och övningskör också om det hinns med, skoluppgifterna går väl i första hand och det känns som att lärarna dränker oss i dom så ska ta tag och göra färdigt dom påbörjade idag också så jag kanske förhoppningsvis får en lugn vecka för en gångs skull! Imorgon har jag en lektion och sen ska vi på en teater, sen slutar jag. Tack gud för det! 
 
Haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0