godnatt!

Har nyss borstat tänderna, tvättat bort sminket & krypit ner i sängen! Gud så skönt det var. Nu ska jag ta och kolla på Glee och ta det lugnt tills jag somnar. Ska försöka mig på att inte skruva om dygnet för mycket haha, har inte lyckats ännu så ska försöka låta bli! Iallafall för ett tag sen kom Emelie & Petter förbi en snabbsväng, skönt att träffa lite andra människor än familjen haha, är alledens för lat för att bege mig utåt och umgås med folk, men detta skitväder gör en inte sugen till något alls. Sängen är det allra bästa i dessa väder!  Nu ska jag klicka igång lite Glee så får vi höras imorgon! Puss.
 
Orkar inte med mera slask & skit imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0