Godnatt..

Har precis landat i sängen efter att haft en trevlig hemma kväll med Johanna som har innehållit en massa kortspel och prat! Såå skönt att hålla sig hemma hela helgerna, jag är världens tråkigaste människa just nu, men har kalix någonting bättre att erbjuda? Svar; Nej.  Så lika bra att spela kort och svamla på, då lever vi längre ;) Haha.
 
Nu ska jag slå igång ett avsnitt andra avenyn och ta det luugnt tills jag somnar. Söndag imorgon, usch fy & blä. Ska försöka få mig ut på vägarna och övningsköra men samtidigt har jag två skoluppgifter som ligger och väntar på mig så ska nog göra klart dom också. Och såklart bara ta det lugnt och dö som man ska göra på söndagar ;) Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Fin du är! :D Samma på headern & bilden i menyn ^^

Hoppas du får en awesome kväll, kram :)

2012-10-22 @ 19:58:02
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0