godmorgon!

Godmorgon! Värd människa jag är som ligger vaken i sängen redan nu fast jag har sovmorgon till 12.10, haha. Har  ju sovit i typ 11 timmar så antar att jag är utvilad. Mitt alarm har inte ens ringt än.. Haha!  Bloggade inget mer igår men berättar lite om hur gårdagen blev, Johanna kom hit och vi lagade mat, käkade, sen pluggade vi i någon timma med 150 pauser. Sen såg vi x-factor och hon for sedan hem och jag duschade och såg lite hollywood fruar innan jag somnade!
 
Nu ska jag stiga upp och vara social med Linn som också fortfarande är hemma och börjar inte praktiken förän typ 10, halv 11.  Nåja, nu ska jag kriga upp. Har lång skoldag idag så är inte hemma förän typ 4. Men jag klagar nog inte, vi har bara två lektioner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0