dead

Helu! Idag har jag varit mer död än levande så har bara legat i sängen och inte gjort ett skit. Jävligt skönt! Igår var det lite folk här och förtärde lite alkohol och så. Hade en helt okej trevlig kväll faktiskt! Fick sovsällskap av Emelie & Johanna också!  Känns tomt att sova själv inatt eftersom att jag har haft sovsällskap sen i fredags, men jag har ju glee att kolla på tills jag somnar!
 
Idag har man ju ställt bak klockan en timme vilket har gjort dagen ännu segare, jag tänkte när jag gick å la mig hur jag kan vara så pass trött och klockan bara är kvart i nio men egentligen är det ju kvart i 10 så jag förstår! Jag somnar ju typ alltid vid 10 tiden förtidspensionär som jag är!  Nu ska jag se glee och dö tills jag somnar. Godnatt!
 
Bildlöst och skittråkigt inlägg, har en massa bilder från igår men jag orkar fan inte gå upp och hämta kameran, lat tjej som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0