bio, china, tisdag

Tjenis! Har nu landat hemma i töre och har det bäst med min säng. Skolan har rullat på som vanligt idag, alla lärare dränker oss i läxor och jag får bara mer & mer lust att skjuta mig i huvudet, haha nej, men jag orkar fan inte. Blä!  Efter skolan åkte jag hem, sov ett tag, fixade mig och åkte iväg till kalix med Johanna och käkade på china och såg på bio. Taken 2 levererade! Dock är ju alltid ettan bäst men 2an vad jädrans bra den med. Helt klart värd att se!
 
Nu ska jag slå igång andra avenyn och somna till det. Sovmorgon till 12.10 imorgon, life is good. Eller nej.. Har flera saker som ska vara klara inom engelskan till imorgon, har jag gjort något utav det? Nej. FAN, måste ta tag i detta. Men det blir morgondagens problem. Nu ska jag sova gott som fan ända tills mitt alarm ringer imorgon, puss & godnatt. 
 
Bjuder på en skitful bild bara för att att det inte ska bli så naket hära...
Och ja, jag roterade bilden rätt väg först, men ingen av mina mobilbilder vill vara rätt väg då man laddar upp dom här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0