And here we are again...

Har åkt på halsfluss igen, yes, fan vad härligt. Not, skräll att jag åker på någonting alltså. Förra helgen låg jag med 40 graders feber och har inte frisknat till från det ännu så nu har jag självklart åkt på halsfluss, allt händer på mamma & pappa är borta och jag tar mig inte till någon jävla vårdcentral eller något ÅH!
 
Varför ska jag veta hur halsfluss ser ut? Då hade jag aldrig annars tänkt på att jag har det förutom att man har jobbigt ont i halsen.  Nu blir det ett sånthär "hata-livet-inlägg". Nu e jag sur, jag hatar mitt skitkassa immunförsvar, har insett att även om jag älskar eller hatar gud så behandlar han mig som skit. Haha jävla skit! Nu ska jag borsta håret och föna det sen gå och dra täcket över huvudet, eller först ska jag få tag i mina okontaktbara föräldrar, alltså.. Använder man liksom inte telefon i turkiet börjar man ju undra...... Satan vilket helvete, sur tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0