äckel måndag

Idag är det måndag, eller ja måndagen är väl snart över men alla hatar ju som sagt måndagar och måndagar är ju alltid tråkiga och jävliga men min har fan varit förjävlig! Har varit på världens sämsta humör, haft världens jävla äckliga mensvärk så for hem från skolan på sista lektionen... 
 
När jag kom hem sov jag tills det var middag och nu ikväll har bella, johan & willy varit på besök så har suttit å kollat youtube med willy haha. Standard typ!  Iallafall, måndagen har varit förjävlig, jag mår fortfarande skit och magen är helt inne på att göra ont så ingenting hjälper. Less, nu ska jag fortsättta vara världens suraste och otrevligaste människa, jag har ju iallafall en anledning till det nu i veckan. Åh så bra! Btw.. Visste ni att det är bra för våran mentala hälsa att vara arg? Ännu en anledning till å vara det! Fan vad bra. 
 
Me todaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0