words

Heeej, ligger just nu helt ensam i mitt svarta och läskiga rum. Har legat här och tagit igen några timmar med sängen som jag inte fick inatt och nu så ska jag invänta Johanna så ska vi plugga som nå svin, känns sjukt jobbigt, men det måste göras...
 
Idag har vi haft en lugn&skön skoldag, har haft 2 lektioner och sen har vi fått planera inför öppethus och rita affisher och sånt kul. Vi slutade 12.40 istället för 15.30, gud så underbart det var!  Nu ska jag sål igång ett avsnitt vd och se tills Johanna ska dra sig hitåt, vi hörs sen eller något. Min blogg är värdelös, sluta läsa så jag inte behöver uppdatera, haha. Nej jag skoja, häng kvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad heter din rubrik, asså namnet på texten, haha :)

Svar: Times new roman, tror det är den. Är inte helt säker eftersom att jag inte har fixat dit texten själv men det liknar den iallafall :)
eveliinae.webblogg.se

2012-11-14 @ 18:47:09
URL: http://johannas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0