tråkigt..

 
10 saker jag tycker om:
- sova
- min säng
- musik
- pengar
- sommar
- lycka 
- min dator
- kläder
- skor
- att tycka om någon sådär töntigt mycket också!

 

9 saker jag tycker mindre om:
- dömmande människor
- matte
- att stiga upp på morgonen
- fötter
- the grudge
- elaka människor
- äta frukost
- snyltare
- lögnare

 
 
8 bloggar jag läser:
 
- Läser bara mina vänners bloggare och andra vanliga "små" bloggare. Stora bloggar är tråkiga.  
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
- resa jorden runt
- hoppa fällskärm
- rida en elefant
- fara utomland med några helt galna människor och bara festa sönder
- få mig ett bra jobb som jag trivs med
- göra alla möjliga galna saker som finns!
- bli kär, gifta mig och skaffa familj
 
 
 
6 böcker jag tycker om:
 
- läser inte böcker
 
 
 
5 saker jag är rädd för:
 
- ensamhet
- döden
- skräckfilmer
- långt svart hår och bleka människor
-  Mörker
 
 
 
4 ord som beskriver mig:
- glad
- trevlig
- skojjig
- omtänksam 

 
3 saker jag ser fram emot:
- Gå ut skolan, dvs ta studenten!
- Bli 18 och få körkort
- Få häva ut mig i arbetslivet är väl något man också ser fram emot, få tjäna pengar!
 
 
 
 
2 saker jag inte vill leva mitt liv utan:
- Mina nära och kära
- Min dator
 
 
 
1 bra låt:
Don't you worry child 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0