parti

Goddagens! Då var det lördag igen då! Idag har jag inte gjort någonting alls, det var tänkt att jag skulle sova ut men istället har jag drömt en mardröm inatt som har gjort att jag har sovit skit dåligt och sen vaknade jag kring 10 av att jag mådde sjukt illa så då steg jag upp, tog mina 100 olika mediciner och nu mår jag bra igen. Haha!
 
Har nyss kommit ut från en låång och skön dusch och ska traska till köket och måla till mina naglar, hatar när det försvinner liiite färg på en nagel. Det är som en tvångstanke att jag måste måla till det, samma när det gäller att fila naglarna... Är helt beroende, det är sjukt! 
 
Ja, sen ska jag väl bara dö tills det är dags att börja fixa sig så kommer Johanna hit och fixar sig hos mig och sen drar vi vidare. Blir nog hur nice som helst, förhoppningsvis :)
 
Ikväll får jag spöka ut mig igen! Fast lite värre ska det bli ikväll...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0