Löördag

Godkväll! Tvekade om jag verkligen skulle orka göra ett inlägg såhär när jag just har lagt mig i sängen och bara vill se sons och dö, men ja, här är jag! Iallafall idag har jag varit i Luleå typ hela dagen, tanken var att jag skulle handla  alla julklappar klart men kom hem med endast 2 stycken haha. Har faktiskt inte spenderat mer än 300 kronor idag, jag är stolt över mig själv. Jag har till och med varit in på flera klädes affärer utan att shoppa, det är otroligt!!1 Har kommit fram till att jag ska bli mer ekonomisk och försöka bli av med mitt shopping beroende.. 
 
Iallafall, efter att jag kom hem från Luleå så tog jag en powernap, åt middag och sen såg jag på The lucky one som tydligen ska göra så ens tårar sprutar, jag börjar undra om jag inte har några känslor för kände absolut ingenting. Helt iskall...  Sen har jag faktiskt kollat på The hunger games med Linn & Matte nu på kvällskvisten!
 
Nu ligger jag i sängen och ska kolla på sons och sen sova, fan vad jag skriver mycket. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0