hockey

Har så jävla tråkigt så tänkte vara snäll med er och blogga ännu en gång idag! Fan så generöst utav mig.  Sitter just nu och kollar hockey, Luleå vann just en avbruten match mot HV71 och ska nu spela nästa match mot dom igen, bara att hålla tummar å tår på att dom vinner denna också! 
 
Nåväl, vad gör jag annars då? Har nyss duschat och nu sitter jag och kollar på mobilskal som jag mest troligt ska  ta och klicka hem. Har inte ens fått min mobil ännu, får den inte föräns på julafton men kan ju fortfarande köpa saker åt den haha.. Så störd.. Nu ska jag se hockey ett tag tills det blir sängen och då ska jag kolla sista avsnittet av portkod 1321 sen blire väl sons & sova!
 
Justin Bieber skal är ju bara ett måste... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0