friday

Tjenis! Äntligen var den efter längtade fredagen här, gud så skönt. Idag har jag inte varit på skolan utan min kropp har envisas hela veckan och ville vara ännu mera elak imorse och inatt så fick stanna hemma. Så idag har jag sovit och hunnit vara på sjukhuset i över 1,5 timme. Sjukt tråkigt!  Läkarna har gjort massvis med prover och tömt mig på blod, det enda som verka kunna hjälpa mig är operation och det får jag inte veta om det blir av föräns den 26 då jag ska till sunderbyn. Allt för att bli frisk och kunna leva normalt!
 
Okej, ja nått mer jag har att säga er? Nä, fredagsmys ska kvällen bestå av. Johanna kommer förbi och ser x factor med mig sen ska jag sova som en jude, är så jävla slut i hela kroppen. Vet inte vad som håller på att hända, håller nog på att dö. Haha, åh orkar inteee. Nu ska klagarn sova tills Johanna kommer.
 
Tömd på blod :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0