fredagsmys

Tjohej! Har nyligen landat i sängen efter att haft en kväll med massa fredagsmys och sällskap av Johanna, morötter, dipp och x factor! Lika bra som alla andra fredagar med andra ord ;)  Nu har jag som sagt lagt mig och ska slå igång lite vd tills jag är tillräckligt trött för att somna. 
 
Imorgon blir det att fira halloween med mina riktigt braiga vänninor, (haha).  Vet att man egentligen inte ska fira halloween ihelgen eftersom att man ska hylla dom döda, tror det heter hylla? (är inte säker..) Min kära farmor har iallafall fått ett ljus av våran familj vid hennes gravsten. ♥ Det är såå fint att köra förbi kyrkogården då det har blivit mörkt å se hur det lyser upp!  Nåväl, se vd nu och häva mig in till drömmarnas land så jag är utvilad och redo för morgon dagen imorgon! Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0