fredag!

Jahapp, då var fredagen här, igen! Idag blev jag väckt halv nio för att jag tydligen skulle vara på vårdcentralen halv 10 så var bara att stiga upp och klä på sig och fara iväg sen. Har fått penicillin utskrivet av min läkare pga min halsfluss, sjukt less. Har även fått lite feber nu också, jag dödar någon om jag är döds sjuk imorgon, jag ska iväg ändå!!
 
Kommer vara jävligt sjuk bara för att mamma sa "Bara för att du har lagt ner så mycket pengar på halloween iår så kommer du vara sjuk" ibland undrar jag hur hon alltid kan ha rätt med allt hon säger. Blä!  Aja, fredag idag, jag ska mysa till x - factor med eller utan sällskap vet jag inte ännu. Tar allt som det kommer! Nu ska jag kasta mig i duschen, eller ja på något tag, då orken kommer... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0