Fredag!

Hej min värdelösa blogg. Jag ligger just nu i min säng och bara dör och krigar emot min huvudvärk som är allt annat än skön.  Idag har jag varit hemma från skolan, jag vaknade förefan och har legat i sängen mesta dels av dagen och försökt få bort min jävla eländiga huvudvärk!  Har sett senaste vd avsnittet & glee avsnittet så vad ska jag nu göra resten av denna fredag? Dom två sakerna är fredagens höjdpunk och x factor, fast ser väl mest bara på x factor för att ha en anledning till att vräka i mig något gott..
 
På måndag ska jag börja mitt nya liv, jag ska börja träna och jag ska kriga emot min sjuka kropp. Jag kanske dör eller så kanske jag överlever! Jag skiter i vilket, jag ska iallafall gå ner minst 10 kilon innan sommaren och jag ska vara smal innan sommaren, blev ju vassen 2012 istället för beachen.. Haha åh!
 
Nu ska jag kolla svampbob tills pappa kommer hem med china mat, han är dagens bästa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0