Varför jag har haft dålig update idag..

Goddagens! Har haft kvälls skola ikväll därför har jag inte tagit för mig och bloggat föräns nu igen. Ni fick ju faktiskt ett inlägg imorse så!;)  Nåväl, denna dag har rullat på som vanligt, haft muntliga engelska nationella och sånt. Hann bara hem och äta och sen tillbaka till skolan igen, pluggat matte i 2 timmar sen orkade jag inte mer och mamma hämtade mig och jag for på coop och köpte lite håårfärg!  Har även fått mitt löshårs grejs idag också, tar och kastar in bild nuu, sen duscha och äta någonting. Vill helst inte röra på mig ur fläcken, har en dödlig träningsvärk idag. Har aldrig haft en sådan hemsk en, kan knappt gå mänskligt..  Min mage, rumpa, ben, armar är VÄRST.

Grejorna från Rapunzelofsweden!

Blekning som ska ta bort mitt svarta hår, en ljusbrun hårfärg på det sen! Sen fattas bara slingorna så är mitt hår klart för löshår insättning, men slingorna får vänta tills jag klippt mig, alltså några dagar! Håret måste ju få vila lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0