blablabla

Goddagens, har inte bloggat på hela dagen för jag har inte orkat och har sovit nästan hela dagen. Har varit på kasst humör över allt och ingenting, men tänkte att jag iallafall kastar in ett snabbt inlägg,  gårdagen var väl bra till en början sen ville jag bara hem ifrån allt jobbigt folk och chrille kom å skjutsa hem mig, hann bara lägga mig i sängen så sov jag stenhårt!

Det var min valborgs, allt från förra årets händelser var och kommer alltid vara roligare än allt som händer detta år, vafan gör vi så allt blir så jävla värdelöst?! Okej, nu är jag väldigt negativ, skit samma. Ska se robinson cruose nu och sen göra bokredovisning på det så den är klar imorgon eller nått! Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0