Tråkiiit

Ligger just nu på sängen och gör ingenting, har duschat för ett tag sen och nyss snört på mig lite smink bara för att det är fredag! Haha..  Nä men har faktiskt ingenting annat att göra, kunde inte somna om imorse så steg upp och gjorde mig mat och såg på tv, sen har jag målat naglarna, tagit bort nagellacket, duschat, bråkat med vad jag ska ha för kläder på mig, sminkat mig och kastat upp mitt flottiga hår i en snodd eftersom att jag inte orkade duscha det då jag ändå ska färga det senare.

Idag är det som sagt fredag, jag ska inte göra någonting alls idag. Imorgon ska jag förtära alkohol och ha det bra! Så idag är det hårfärgning på schemat, fredagsmys och så! Nu ska jag spela bubble witch och vänta på bättre tider..

Söt?  HEj ankkäft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0