tjeeenaaare

Heluu, har inte orkat blogga något idag. Är trött, har huvudvärk och har därmed ingenting att blogga om typ. Bella har iallafall varit hit idag och satt fast mitt löshår, 3 timmar resulterade 100 nailhair slingor i mitt hår! Ska ta och slinga håret lite ljusare på vissa ställen någon där här frammåt där det inte har blivit lika ljust, annars är det bra behövs bara klippas in och det ska jag göra imorgon!

Så min dag har spenderats åt mitt hår kan man väl säga, nu ser jag på greys anatomy och gör inte mycket alls. Fredag idag, känns som söndag? Men det är väl för att vi har extra lång helg så känns allt helt fuckat. Nåväl, ikväll blire fredagsmys, sååå sköönt!  Vi hörs kanske nå senare om jag har nått på hjärtat då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0