Springtur, check!

Har nu varit duktig och varit ut på en springtur, eller ja.. Jag kan ju alltid drömma om att jag orkade springa hela vägen! Nej.. Det gjorde jag tyvärr inte.. Men oväntat mycket orkade jag faktiskt haha!  Hatar att gå efter vägar där det knappt är nå hus utan bara en massa skog runt omkring, så varje liten buske eller sten som såg mysko ut i skogen trodde jag var en björn eller älg.. Så det gjorde nog också att jag höll snabb takt hela vägen haha. Självklart träffar jag på lösa hundar som springer som dårar mot mig, träffar ALLTID på lösa hundar som ska atteckera mig.. Som tur är stannade dom då jag skrek stanna åt dom som någon idiot haha.. Sen gick det VÄLDIGT fort hem haha!

Nu är jag iallafall hemma och har fått 100 situps gjorda, mördat armarna lite också även lite andra magövningar! Sköönt nu såhär efteråt! Nu sitter jag med mitt SO blad som jag ska ta och plugga till,  " omvärldsuppfattning" ska jag ha på prov imorgon! Sista SO provet i nian, måste ju klara det. Annars får jag skämmas över mig själv!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0