Solen bråkar.

Godmorgon! Eller jag godmorgon och godmorgon, vaknade kring 9 av att willy var helt högljudd UTANFÖR just MITT rum.. Så steg upp då och inväntade solen för att kunna gå ut och sola, då väl solen är framme så hinner jag bara ut så försvinner den å då jag går in då lyser den hur länge som helst och direkt jag går ut så går den i moln.. Det är alltså meningen att jag inte ska få sola och bli brun idag.. Men just nu när jag väl ligger inne på min säng lyser solen självklart. Ska snart göra ett försök och gå ut och lägga mig i solen och kolla så himlen snart är måln fri!..

Igår for jag aldrig och fiskade, utan var med mamma och willy på kyrko gården och lämnade en vas blommor åt farmor, sen for vi runt byn en svääng eller tvåå.. Sen for vi till en lekplats där willy fick gunga ihjäl sig och åka rutchkana (eller hur fan det stavas) haha. Sen for vi hem och då blev det att se let's dance och ta det lugnt.  Ikväll är det ju eurovision song contest så det ska jag väl se, sveriges låt suger. Jag hatar den, jag har hört mig less den and so on. Haha, nä.. Nu ska jag ut och bråka med vädret, hörs sen!

Bild från igår! 
Farmors grav och Gammel Farfar & Gammel Farmors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0