@School

Goddagens, sitter just nu på denna dag sista lektion. Eller ska faktiskt tillbaka hit ikväll igen för jag har fortande kvälls skola nu på måndag, torsdag och nästa måndag och torsdag. Men vad gör man liksom inte för att klara godkänt i matte?! Helt klart värt det.

Idag har varit en lugn dag på skolan, det bästa med måndagar är att vi endast har 3 lektioner, morgonen började med matte, sen idrott där jag och Sanna var och gymmade och nu SO i 100 minuter typ. Men jag ska gå tidigare så jag hinner med min busss så ska jag hem och sova! Nåväl, nu ska jag ta och fortsätta mata på med text på min SO uppgift. Vi får höras mera senare!

Haha, så jävla clean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0