rubrik?

Tjenis, kom just hem efter att varit med då linn har övningskört till matte och sen åkt hem med pappa där ifrån, på vägen hem tog vi en annan väg endast för att testa köra över översvämningen som alltid skapas efter den vägen på våren haha.. Vi var ju tvunga liksom! Fast det var en besvikelse att det inte var jätte djupt...

Nu är jag iallafall hemma igen, funderar på att idas gå och platta håret men det skiter jag nog i, mitt hår är fult. Jag saknar mitt svarta hår för då var det inte problem med att ha samma färg som löshåret.. Måste fara till kalix å köpa mina älsklingsbloderingar och få det tillfixat, tills dess - uppsatt hår!  Nu ska jag invänta sofie och johanna, medans jag gör det.. Går jag ut på en rök!  Vi hörs nå sen säkert :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0