rubrik?

Ligger nu i soffan och tar det lugnt med världens matkoma! Var riktigt gott med mat och fick äta ihjäl mig på vitlöksbröden som jag älskar som jag bara får äta nu i helgen för på måndag är det förbjudet för bröd, jag ska äta ihjäl mig på vitlöksbröden helt enkelt nu i helgen!

Nåväl, nu ska jag vila lite och se barnfilm med willy och vara världens bästa moster haha ;-) Sen ska jag iväg till kyrkogården med mamma å fixa å trixa och hälsa på farmor som ligger där! Var ett riktigt bra tag sen jag var där så! Sen ska jag och fiska fastän jag är livrädd för fisk, men har faktiskt blivit lovad att inte bli kastat fisk eller mask på så jag överlever nog,  nåväl nu blir det att se happy feet med willy, hörs sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0