Onsdagen avklarad!

Är hemma från skolan nu, tog ledigt från dom 2 sista lektionerna så jag hinner hem innan jag ska tillbaka till skolan eftersom att jag har kvällsskola idag IGEN! Men tur att jag har det nu istället för sommarskola så mina betyg ser fina ut till sommar avslutningen :)  Ska dra igenom dagen fort, 

Började morgonen med matte nationella b1 & b2 delen är nu gjord, del 2 gick bajs kunde ingenting! Sen hade vi idrott, och sen hade vi matte där vi slutade ungefär direkt efter att vi hade kommit dit så sen väntade jag på skolan tills bussen gick och nu är jag hemma i min äskade säng och ska ta mig en powernap på 2 timmar och sen stiga upp och käka middag och sen blir det väl att dra sig iväg till skolan igen eftersom att den börjar klockan 5. 

Uppdateringen kommer suga för jag tar sova före bloggen och skolan före bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0