Nätverket fuckar, sikken skräll töre

Eftersom att det ibland är så jävla oskönt att sitta i soffan framför tven så gav jag upp att se klart eurovision song contest, sverige lär ju ändå inte vinna.. Vi lyckats bara komma 3 och bakåt!  Nu ligger jag iallafall i min ljuvliga säng och har en psykbryt på mobilnätverket här i mitt hus, det är nå jävla problem med det så jag kan få sms helt plötsligt 1072 timmar senare än när det är skickat för att det är mottagning på just den lilla fläcken jag står på typ.

I sängen får jag alltid sms och det står att mina sms skickas men jag vet ju inte om dom gör det?!!?  Självklart så är det bara typ några hus på vårat kvarter som har problemet och resten av människorna i töre har full mottagning och det. Jag hatar att bo i skogen, jag bor ju förfan till och med inte ens i töre! Jag bor typ mitt ute i ingenstans..

Nu ska jag se greys anatomy och skita i smsandet, ni som vill mig nått vet ju nu om att om jag inte svarar på sms så är det pga detta, men jag svarar då jag kan!   Gossinatti


Eh jå, btw någon som vill köpa det här åt mig? Skit bra när man är likblek på vintern..

Känner att lönen från sommarjobbet börjar försvinna innan den ens har kommit, ops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0