my day

Helu, har nyss kommit hem från kalix och det. Idag vaknade jag ju då före fan, låg i sängen tills typ halv 11 då gick jag ut och la mig i solen till ungefär halv 2, var riktigt jävla skönt!  Sen hann jag bara kasta mig i duschen och fara iväg till kalix och nu är jag hemma igen och väntar på att pappa ska komma hem med pizza, det kurrar riktigt i magen. Jag måste ju passa på och äta något riktigt onyttigt nu sista dagen som jag får göra det haha, känns som att jag ska vara utan det resten av livet fast det inte är så...

Nåväl, idag är det också morsdag, tycker det är morsdag hela tiden typ?? Fan vad fel.. Så idaaaag blire middag då med familjen, "fin middag" med pizza haha. Nä nu ska jag invänta middagen och sätta mig och se svampbob med willy!

Mitt hår börjar förövrigt äntligen bli lite jävla ljusare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0