muckfoto!

Är hemma från skolan nu, skulle egentligen sluta 14.55 men istället blev det 14.10 , jag klagar inte! Idag har det bara varit en svammel dag på skolan, hade sovmorgon till 9 och var på den lektionen till halv 10 och då böt jag om till mina muckkläder och sen begav vi oss ut och blev fotade!  Körde på ett bar svart,vit randiga strumpbyxor, svarta short, rosa linne, en svart skinnväst, ett par gamla fula solbrillor och en afro peruk! Haha :D  Bättre än ingenting alls! Efter det hade vi brännboll på idrotten, sen hade vi ett hål tils matten började där vi bara prvade ut storlekar till klasströjorna och slutade den lektionen, sen so som var vanligt, sen hade vi engelska där vi skrev namnen till tröjan också, sen slutade jag! Nu ska jag ta och vilaa, och se greys anatomy och fira över att jag inte behöver fara på kvälls skolan imorgon. Fan vad skönt :)

Kastar in en bild från idag på mig & sanna, haha såå fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0