Min dag!

Goddagens, har just vaknat upp från en riktigt skön powernap! Nu ska jag stiga upp och göra äggröra med bacon, muumss!!  Sen ska jag nog träna eller gå ut och springa, vi får se vilket utav det blir, eller ah.. Båda ger ju träning! Idag har jag haft en väldigt ovärd skoldag som slutade ca tjugo i 10! Jag och Johanna for sen vid 11 och lunchade på lyktan, sen for vi till furuvallen där det var tre kampen och Johannas syster var där så vi for dit! Sen kom mamma och hämtade oss och jag for hem och sov som en stock tills nu!  Nu ska jag gå och göra middag, om jag vågar.. Någon som pappa känner sitter i köket och jag vet inte vem det är..   Feeeegfis


Okej.. Jag är hungrig, nu måste jag ha äggröra å bacon, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0