Luleeå!

Goddagens! Imorse då jag vaknade så kasta jag upp håret och sminkade mig och for sen iväg till luleå med mamma, moster linn & matte!  For bara dit en sväng för att förhoppningsvis hitta en klänning som jag kunde ha till både muckfotot och skolavslutningen, hittade en iallafall som passade till skolavslutningen efter några om och men! Är inte särskilt brydd egentligen, förut sökte man ihjäl sig för att hitta den "perfekta" klänningen, nu tar man första bästa.. Haha! 

Nåväl, nu ligger jag i sängen, tycker synd om mig själv är verkligen sjuk och verkar inte vilja bli frisk heller.. Känns förjävligt + att jag har en förjävlig mensvärk på det också. Mitt liv suger idag.  Nu ska jag tröst äta hårdbrömacka med skinka på och en pk på sidan om och slå igång greys anatomy. Vi hörs sen!

Kastar in en snabb bild på klänningen!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken butik köpte du den? ^^

2012-05-18 @ 01:30:37
Postat av: Evelina

H&M :)

2012-05-18 @ 21:54:45
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0