Jääämtön!

Har just kommit hem efter att haft varit till jämtön en sväng! Ligger nu på sängen och kollar löshår, ska ta tummen ur röven och vandra till mamma nu så jag får beställt detta, måste ju börja mixtra med håret snaaart, står inte ut med min extrema utväxt och mörkbruna fula hår..  Sommaren närmar sig = Ljust hår på huvudet.

Sen ska jag kasta mig i duschen, ska väl också se big brother är väl tänkt om mina ögon orkas hålla uppe tills dess annars blir det väl en massa pretty little liars tittande, har snart sett ut första säsongen igen, jag behöver hjälp.. Jag är serie beroende! Nåväl, ska ta och stiga upp från min grop som börja bildas i sängen och få någonting gjort, seee u later aligator



in every life we have some trouble, but when you worry you make it double

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0