inlämnings uppgift, avklarad!

Har precis gjort bort en inlämnings uppgift som jag och mamma har suttit och skrivit på ikväll.. Är nu helt trasig i hjärnan efter det haha. Men skönt att fått den jävla grejen bort gjord. Nu har jag en enda grej kvar i skolan, vilket är en engelska uppgift som jag ska redovisa på tisdag. Har också en inlämningsuppgift i so'n men den blir jag nog klar med imorgon på so'n, skööönt!   I morgon börjar sista "seriösa" veckan i hela grundskolan, gud så jävla skönt.  Nu ska jag fortsätta bråka med pappa om att få se big brother men det går inge vidare och jag vägrar sitta i mitt rum å kolla på det för min tv spökar, hejdå..

Vill nu spy åt boken Robinson Crusoe efter att gjort en fet jävla inlämnings uppgift om den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0