I'm still alive.

Som jag nu mera skriver i varja inlägg dom senaste dagarna är "förlåt för min dåliga uppdatering" men det bara händer så lätt att den blir urkass. Speciellt nu när jag är sjuk!  Jag har ingenting att blogga om då, det enda jag gör är att ligga i sängen och dör och kollar massvis med avsnitt från greys anatomy. Såå sjukligt bra, like always! 

Idag åkte jag in till skolan vid halv 9, gjorde nationella matte, var svårt för mig som absolut inte är någon höjdare i det sen for jag hem, käka pizza, sov i några timmar, åt middag och nu ligger jag här och har just sett 2 avsnitt av greys!  Imorgon är det onsdag, får se om jag tar mig till skolan om jag är nå friskare dvs, måste ju ändå in till kalix eftersom att jag ska och klippa mig och fara på banken å hämta mitt ID kort och fixa koden till mitt bank kort.   Nu ska jag gå på toa, se greys och bara vila. 

Tänkte att detta inlägg skulle bli ett litet livstecken. Nu vet ni iallafall att jag lever, änn en dag!

Mina 3 dagliga droger just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0