idag är en bra dag

Goddag! Idag är det en bra dag, solen lyser och det är flera flera grader varmt ute, underbart! Så idag har jag legat ute och solat i något tag, sen gick jag och duschade och nu ligger jag här på sängen och väntar på att håret ska torka lite sen ska jag föna det.

Igår gjorde jag inte mycket, var hemma och tog det lugnt. Riktigt skönt! Ikväll kommer sofie och johanna hit och sällskapar med mig, vi skulle nog grilla och såntdär så det blir rätt lugnt! Skööntt.  Nu ska jag iallafall kolla ett avsnitt greys, sen föna håret, sminka mig och fixa håret. Vi hörs senare!

För den delen har vi även hämtat hem båten idag, varje år den kommer hem på gården så är det alltid ett täcken på at sommaren är nära och sjösättningen!  Ska spendera många dagar ute i skärgården i sommar, förra året var jag inte med en enda gång, hur kunde jag tacka nej till det.. Det är ju hur underbart som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0