idaaaag,

Goddagens, sitter just nu på bussen hem och är inte långt ifrån hemma, fan så skönt!  Något som är mindre skönt är att jag har blivit dödsförkyld över natten, snorar, nyser, huvudet väger 1000 kg, ont i bihålorna samt öronen & halsen. Men har ändå lyckats kriga mig igenom dagen, nu när jag är hemma ska jag bara ta mig någonting och äta sen ska jag direkt sova så jag hinner vila mig lite innan jag ska iväg till skolan igen. Känns som att jag skulle kunna sova i hundra år å bara få bort förkylningen, den är heeeemsk.. Nu ska jag iallafall packa ner datorn och vänta på att jag ska klicka på stoppknappen å hoppa av bussen å vandra hemmåt mot sängen! Vi hörs senare om det hinns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0