i need moneyy...

Har nyss proppat i mig nästan en hel hamburgetallrik, sa ju att det lär bli skräpmat till middag haha.. Nu ligger jag i sängen och kämpar med matkoman samtidigt jag kollar på kläder och löshår. Måste få tummen ur röven och klicka hem avslutningsklänning + löshår och det köret men mina pengar kommer inte föräns om 16 dagar! Jag blir tokig utan pengar, längtar till sommaren då jag har sommarjobbat, då är jag rik i ett par veckor iallafall! Nu ska jag ta och kolla om jag hittar någon klänningjävel och kolla vad för jävla löshår jag ska ha, sen ska jag försöka blinka gulligt åt pappa så jag kanske slipper vänta i 16 hela dagar..

Någon som vill/känner för att verkligen vilja betala?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0